De Financiële hulpverlener

Op ons bewindvoerderskantoor De Financiële Hulpverlener hadden we te maken met klanten die agressief of andere vormen van grensoverschrijdend gedrag vertoonden op het moment dat ze niet kregen wat ze wilden. Bij een aantal klanten dreigde dit uit de hand te lopen, en dat wilden we graag voor zijn.
Daarom hebben we een training gevolgd bij KIES. We kunnen niet anders dan concluderen dat we als kantoor nauwelijks meer te maken hebben met agressieve klanten doordat we:

  • Ons in kunnen leven in de klant met alle problemen die de klant heeft, variërend van verslaving, laag IQ, depressie, psychisch in de knel, een combinatie van deze problemen,
  • Kunnen de-escaleren op het moment dat de klant agressief wordt,
  • Eigen grenzen te stellen en te bewaken.

Kortom: we kijken terug op een geslaagde cursus waarbij we nog iedere dag resultaat van hebben.

Rien Prinsen, bewindvoerder

financiele_hulpverlener
Logo Kies

Maak kennis met onze persoonlijke wijze van aanpak

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.